Η ΕΛΛΗ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ:
Μπαλαρίνα, μοντέλο
Είμαι η Έλλη Τσιτσιπά, είμαι μπαλαρίνα, μοντέλο και founder του Aestheticagr. Έχω πτυχίο στον κύκλο σπουδών της Γαλλικής σχολής Χορού από το Γαλλικό υπουργείο πολιτισμού. Φέτος δίνω διπλωματικές εξετάσεις στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού “Athens Conservatoire” με το Ελληνικό υπουργείο πολιτισμου και παράλληλα θα φοιτήσω σε σχολή αισθητικής. Ασχολούμαι με τα social media και δουλεύω ως micro influencer με σκοπό να αναπτυχθώ παραπάνω στην κοινότητα αυτή.
Το μπαλέτο ήρθε στη ζωή μου σε πολύ μικρή ηλικία, όταν στα 7 μου μετά από ένα χρόνο ρυθμικής και ενόργανης γυμναστικής ξεκίνησα μαθήματα κλασικού χορού στο φυτώριο της Ραλλού Μάνου. Στη σχολή αυτή έμεινα για ένα χρόνο και έπειτα έδωσα εξετάσεις στο φυτώριο της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης. Φοίτησα για τέσσερα χρόνια εκεί και στο μεσοδιάστημα αυτό κατάλαβα ποσό σημαντικό είναι για μένα το μπαλέτο και πως θέλω να το ακολουθήσω επαγγελματικά. Μετά τα τέσσερα έτη σπουδών στην ΚΣΟΤ ξεκίνησα τα μαθήματα της Γαλλικής Σχολής με την Ελβίρα Μπαρτζώκα και τον Daniel Guy Pierre Lommel.
Παράλληλα βγήκα στο εξωτερικό αρκετές φορές για σεμινάρια, auditions και διαγωνισμούς και για ένα καλοκαίρι στα 14 μου συνεργάστηκα με τα Βασιλικά Μπαλέτα της Κοπεγχάγης σε μια παραγωγή μετά από ένα σεμινάριο που παρακολούθησα. Από τα 16 μου και μετά χόρευα σε φιλανθρωπικά event, φεστιβαλ και παραγωγές με την ομάδα “Sexteto” της Ζέφης Μπαρτζώκα και την ομάδα “Aenaon Χοροθέατρο” του Daniel Lommel, ενώ αργότερα συνεργάστηκα με την ομάδα Plan B για την παραγωγή “ΟΨΕΙΣ” και για τα γυρίσματα της CosmoteTv “Αρχαία Ελληνικά Μυστήρια”. Στα 22 μου έδωσα εξετάσεις στο υπουργείο πολιτισμού για να μπω σε επαγγελματική σχολή χορού την οποία φέτος τελειώνω.
Στο μπαλέτο για να εξελιχθείς επαγγελματικά είναι αναγκαίο να έχεις ένα βασικό χαρακτηριστικό. Την επιμονή. Δυστυχώς όμως, και την “ικανότητα να υποφέρεις” Από μικρή ηλικία μαθαίνεις να ζεις με τους σωματικούς πόνους και την πίεση. Μαθαίνεις να τιθασεύεις την κούραση και να πειθαρχείς όσο και να μην αντέχεις άλλο. Ξέρω σίγουρα ότι με την συγκέντρωση και την πειθαρχία εκπαιδεύεται κάποιος, αλλά θεωρώ ότι καλό είναι να εντάξουμε και την αγάπη μας στο σώμα στον τρόπο δουλειάς. Δεν πρέπει να ξεπερνάμε τα όρια μας και για κανέναν λόγο να μην οδηγήσουμε κάποιο μαθητή στα άκρα.
Η συμβουλή που θα έδινα σε έναν χορευτή που θέλει να ακολουθήσει την πορεία του μπαλέτου, είναι να δουλέψει με συγκέντρωση, επιμέλεια, αγάπη αλλά και εξισορρόπηση και όρια. Να προασπίζει την κανονικότητα στη ζωή του εκτός χορού, όσο και να χρειάζεται να δουλέψει έξτρα στο σπίτι του και να κάνει αποσυμπίεση.
Το τρέξιμο με έχει βοηθήσει στο μπαλέτο καθώς έχει μεγαλώσει η αντοχή μου. Έχει αναπτυχθεί η μυική μου εκρηκτικότητα αλλά είναι και ένας τρόπος να αδειάσει το μυαλό μου από τις σκέψεις και την ένταση της ημέρας.
Μια μεγάλη μου στιγμή στο μπαλέτο είναι η πρόσφατη συνεργασία που είχαμε με τη σχολη μου, με την Εθνική Λυρική Σκηνή. Και η πρώτη μου μεγάλη στιγμή είναι η συμμετοχή μου σε παραγωγή των Βασιλικών Μπαλέτων της Κοπεγχάγης.
Η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουμε να αντιμετωπίσουμε οι γυναίκες είναι να καταρρίψουμε τον μύθο της τέλειας γυναίκας. Είμαστε άνθρωποι και όχι ρομπότ. Έχουν περάσει οι εποχές που αν δεν εξισορροπούμε την επαγγελματική και την προσωπική μας ζωή, θα χάσουμε την δουλειά μας. Είμαστε μορφωμένες, καλλιεργημένες, δυναμικές, με στόχους και όνειρα. Και τελειώνει εκεί. Δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτε και σε κανένα.
Οι γυναίκες για εμένα αποτελούν πηγή έμπνευσης. Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα γυναίκας. Όλες τις θαυμάζω. Καθεμία είναι μοναδική για το έργο της και τους στόχους της.
Η ένοχη ευχαρίστηση μου είναι τα… ζελεδάκια: Μπορώ να τρώω κάθε μέρα από ένα σακουλάκι!
Ο κόσμος χωρίς ladies θα ήταν ανούσιος, δίχως μαγεία και αισθητική. Δεν θα είχε φαντασία, διάσταση και τρόπους.